Dostawa w 24 h

Zwrot Do 10 dni

Kontakt 24/7

Dlaczego my?

Wyposażenie dla hoteli – Dlaczego My?



O NAS
Firma ALL4HOTELS powstała w oparciu o wiedzę i doświadczenie grupy profesjonalistów z branży hotelarskiej. Lata praktyki pozwoliły na stworzenie firmy zajmującej się kompleksowym wyposażeniem hoteli. Nasze produkty cenione są przez użytkowników ze względu na ich jakość, łatwość obsługi, bezpieczeństwo użytkowania oraz co najważniejsze bezawaryjność. Bez wątpienia najważniejsza jest dla nas satysfakcja klienta płynąca z jego precyzyjnej obsługi. Zobowiązujemy się dostarczyć produkt najwyższej jakości za rozsądną cenę, dbając o terminowość dostaw. Wymagania klientów stanowią wyzwanie dla naszego dalszego rozwoju. Bogata gama naszych produktów pozwala nadać niepowtarzalny charakter zarówno nowoczesnym, jak i stylizowanym na zabytkowe hotelowym wnętrzom. Wszystkie nasze produkty posiadają niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty.

IDEA
Siłą firmy ALL4HOTELS jest zespół profesjonalistów, którzy posiadają zarówno wiedzę merytoryczną jak i praktyczną dlatego też możecie Państwo liczyć na fachowe doradztwo oraz pomoc w wyborze odpowiednich elementów wyposażenia. Znając specyfikę branży hotelarskiej doskonale rozumiemy potrzeby i oczekiwania naszych klientów.

PRESTIŻ
ALL4HOTELS jako jedyna firma w Polsce niezmiennie od 2012 roku pozostaje wyłącznym dystrybutorem produktów brytyjskich firm CORBY OF WINDSOR, EMBERTON oraz francuskiej firmy JVD.

ZAUFALI NAM
Wśród wielu naszych zadowolonych Klientów znajdą Państwa między innymi wysokiej klasy obiekty 4 i 5 gwiazdkowe jak i również największe sieci hoteli takie jak: Puro Hotels, Orbis, Accor, Satoria Group, DeSilva, Diament czy też sieć hoteli Gołębiewski. Nasze produkty trafiają również do wielu hoteli na terenie Niemiec, Szwecji, Ukrainy, Litwy oraz do Rosji.

PERSONALIZACJA PRODUKTÓW
Szeroka oferta produktów ALL4HOTELS jest stale powiększana. Wszystkie nasze produkty charakteryzują się wysoką jakością, funkcjonalnością, atrakcyjnym wyglądem oraz posiadają niezbędne pozwolenia, certyfikaty oraz atesty. W ofercie posiadamy ponad 200 produktów do wyposażenia hoteli, z których zdecydowaną większość jesteśmy w stanie wyprodukować wedle wytycznych naszych klientów. Jeśli poszukujecie Państwo niestandardowego rozwiązania, praktycznej tacy do zestawu powitalnego, sejfu o specyficznych wymiarach czy też suszarki w wybranym kolorze z palety RAL to z całą pewnością podejmiemy się realizacji takie zamówienia. Do naszych flagowych produktów należą między innymi termoelektryczne minibary hotelowe, które od 01.01.2016 posiadają klasę energetyczną A+ tj. najwyższą klasę energetyczną spośród wszystkich minibarów dostępnych na polskim rynku. Dbamy o środowisko dlatego też zużycie energii naszych minibarów jest dla nas sprawią priorytetową. Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby, chętnie doradzimy i pomożemy w dobrym wyborze. Jesteśmy zaangażowani na każdym etapie współpracy z Klientem - do każdego z nich podchodzimy indywidualnie. Dokładamy wszelkich starań, żeby realizowane przez nas zlecenia były wykonane terminowo i solidnie. Zrozumienie potrzeb, oczekiwań i wymagań naszych Klientów mobilizuje nas do dostarczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Każdą ofertę dla naszych Klientów przygotowujemy indywidualnie po szczegółowych konsultacjach.


DOSTAWY
Dostawy złożonych zamówień realizowane są na bieżąco codziennie od poniedziałku do piątku. Korzystamy wyłącznie z usług zaufanych firm kurierskich i logistycznych. Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona oraz monitorowana na każdym etapie realizacji dostawy. Przy zamówieniach złożonych do godz. 16:00 towar jest dostarczany do klienta w przeciągu 24 godzin. Możliwy jest również osobisty odbiór towarów w naszym magazynie w Warszawie.

GWARANCJA
Doskonale zdajemy sobie sprawę z jakości oferowanych przez na produktów dlatego standardowy okres gwarancji na wszystkie produkty z naszej oferty to 24 m-ce. Jako bezpośredni producent większości asortymentu jesteśmy przekonani o niezawodności naszych produktów i udzielamy na nie aż 60 miesięcznego okresu gwarancji. W tym czasie obowiązuje system gwarancyjny 1:1 polegający na wymianie wadliwego produktu za całkowicie nowy. Każda reklamacja dotycząca produktów objętych gwarancjami rozpatrywana jest w trybie natychmiastowym. Jeśli produkt znajduje się na stanie magazynowym zostaje od razu wysłany do Klienta.

TESTOWANIE  PRODUKTÓW ORAZ PREZENTACJE
Całkowicie bezpłatnie wypożyczymy do testowania produkty, którymi jesteście Państwo zainteresowani. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego biura w Warszawie gdzie możecie Państwo dokładnie obejrzeć każdy produkt. Bardzo chętnie wykonamy prezentację produktów we wskazanym przez Państwa miejscu na terenie całego kraju. Zapewniamy opiekę oraz wsparcie naszych doradców na każdym etapie współpracy od momentu przygotowania oferty aż do końca realizacji zamówienia.

INSTALCJE
Zachęcamy do skorzystania z usług związanych z instalacją produktów zakupionych w naszej firmie. Jako profesjonaliści szybko i sprawnie przeprowadzimy instalację sejfów, minibarów czy też innych produktów z naszej oferty.

ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU
Jesteśmy odpowiedzialną firmą dbającą o ekologię dlatego też od początku naszej działalności wypełniamy ustawowe obowiązki dotyczące utylizacji elektro odpadów. Odbierzemy od Państwa zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – zutylizujemy go a Państwu przekażemy stosowny certyfikat – wszystko to zrealizujemy całkowicie bezpłatnie dla każdego naszego klienta.

City Hotel
Hotel Niemcza Spa
Hotel Słoneczny Młyn
Hotel Brant
Hotel Ottaviano
Hotel Klimczok
Terminal Hotel
Hotel Evita
Hotel Sofia
Hotel Lord
Hotel Aubrecht
Hotel Puro Poznań
Hotel Quadrille
Hotel Soung Garden
Hotel Stay Inn Gdańsk
Hotel Mazurski Raj
Hotel Gdańsk
Hotel Anders
Hotel Bohema
Hotel Spa Faltom
Hotel Grand Lubicz
Hotel Leda
Hotel Krasicki