Dostawa w 24 h

Zwrot Do 10 dni

Kontakt 24/7

Dlaczego my?

Wyposażenie hoteli – All4Hotels: o nas


Firma ALL4HOTELS powstała w oparciu o wiedzę i doświadczenie grupy profesjonalistów z branży hotelarskiej. Lata praktyki pozwoliły na stworzenie firmy, której domeną jest kompleksowe wyposażenie hoteli. Oferowane przez nas akcesoria hotelowe cenione są przez użytkowników ze względu na ich jakość, łatwość obsługi, bezpieczeństwo użytkowania oraz co najważniejsze bezawaryjność. Bogata gama naszych produktów pozwala nadać niepowtarzalny charakter zarówno nowoczesnym, jak i stylizowanym na zabytkowe hotelowym wnętrzom. Wszystkie nasze akcesoria hotelowe posiadają niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty. Niezależnie od tego czy zamawiają Państwo czajniki hotelowe, telewizory hotelowe czy wieszaki antykradzieżowe, możecie liczyć na ich wysoką jakość.

Najważniejsza jest dla nas satysfakcja klientów płynąca z perfekcyjnej obsługi, a ich wymagania stanowią wyzwanie dla naszego dalszego rozwoju. Dlatego przy realizacji zamówienia, za każdym razem dostarczamy akcesoria hotelowe najwyższej jakości za rozsądną cenę, dbając o terminowość dostaw.
 

Idea


Siłą firmy ALL4HOTELS jest zespół profesjonalistów, którzy posiadają zarówno wiedzę merytoryczną, jak i praktyczną. Dlatego też możecie Państwo liczyć na fachowe doradztwo oraz pomoc w wyborze odpowiednich elementów wyposażenia, takich jak np. minibar hotelowy, wieszaki hotelowe, chłodziarki hotelowe. Znając specyfikę branży hotelarskiej doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów – oferowane produkty są wyjściem naprzeciw oczekiwaniom.


Prestiż


ALL4HOTELS – jako jedyna firma w Polsce – niezmiennie od 2012 roku pozostaje wyłącznym dystrybutorem produktów brytyjskich firm CORBY OF WINDSOR, EMBERTON oraz francuskiej firmy JVD.


Zaufali nam


Jako firma oferująca szeroki wybór elementów wyposażenia dla hoteli,  współpracujemy z wieloma prestiżowymi obiektami 4- i 5-gwiazdkowymi oraz sieciami hotelowymi, takimi jak m.in.: Puro Hotels, Orbis, Accor, Satoria Group, DeSilva, Diament czy też sieć hoteli Gołębiewski. Nasze produkty trafiają również do wielu hoteli na terenie Niemiec, Szwecji, Ukrainy, Litwy oraz Rosji.


Personalizowane akcesoria hotelowe


Szeroka oferta produktów ALL4HOTELS jest stale powiększana. Wszystkie nasze akcesoria hotelowe charakteryzują się wysoką jakością, funkcjonalnością, atrakcyjnym wyglądem oraz posiadają niezbędne pozwolenia, certyfikaty i atesty.

W ofercie mamy ponad 200 produktów wyposażenia dla hoteli, z których zdecydowaną większość jesteśmy w stanie wyprodukować wedle wytycznych naszych klientów.

Jeśli poszukują Państwo niestandardowego rozwiązania: praktycznej tacy uzupełniającej zestawy powitalne, sejfu o specyficznych wymiarach czy też suszarki w wybranym kolorze z palety RAL, chętnie podejmiemy się realizacji takiego zamówienia.

Do naszych flagowych produktów należą między innymi termoelektryczne minibary hotelowe, które od 01.01.2016 posiadają klasę energetyczną A+, tj. najwyższą klasę energetyczną spośród wszystkich produktów tego typu dostępnych na polskim rynku.

Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby, chętnie doradzimy i pomożemy w dobrym wyborze. Angażujemy się na każdym etapie współpracy z Klientem – do każdego z nich podchodzimy indywidualnie. Dokładamy wszelkich starań, żeby realizowane przez nas zlecenia były wykonane terminowo i solidnie. Zrozumienie potrzeb, oczekiwań i wymagań naszych Klientów mobilizuje nas do świadczenia usług na najwyższym poziomie.


Dostawy


Dostawy złożonych zamówień realizowane są na bieżąco – od poniedziałku do piątku. Korzystamy wyłącznie z usług zaufanych firm kurierskich i logistycznych. Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona oraz monitorowana na każdym etapie realizacji dostawy. Przy zamówieniach złożonych do godz. 16:00 towar jest dostarczany do klienta w ciągu 24 godzin. Możliwy jest również osobisty odbiór towarów w naszym magazynie w Warszawie.


Gwarancja na akcesoria hotelowe


Jako bezpośredni producent większości asortymentu, możemy zapewnić o niezawodności naszych produktów. Dlatego udzielamy na nie aż 60-miesięcznego okresu gwarancji.

Na pozostałe oferowane przez nas akcesoria, m.in. prasowalnice, wieszaki hotelowe czy inne elementy składające się na wyposażenie hotelowe obowiązuje 1-2-letnia gwarancja.

W tym czasie obowiązuje system gwarancyjny 1:1, który polega na wymianie wadliwego produktu na nowy. Każda reklamacja dotycząca produktów objętych gwarancjami rozpatrywana jest w trybie natychmiastowym. Jeśli produkt znajduje się na stanie magazynowym, zostaje od razu wysłany do Klienta.


Testowanie produktów oraz prezentacje


Całkowicie bezpłatnie wypożyczymy do testowania akcesoria hotelowe, którymi jesteście Państwo zainteresowani. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego biura w Warszawie gdzie można dokładnie obejrzeć każdy produkt.

Bardzo chętnie wykonamy prezentację produktów we wskazanym przez Państwa miejscu na terenie całego kraju. Zapewniamy opiekę oraz wsparcie naszych doradców na każdym etapie współpracy: od momentu przygotowania oferty aż do końca realizacji zamówienia.


Instalacje


Zachęcamy do skorzystania z usług związanych z instalacją produktów zakupionych w naszej firmie. Jako profesjonaliści szybko i sprawnie przeprowadzimy instalację takich elementów jak np. sejfy hotelowe i skrytki depozytowe, minibary, telewizory hotelowe i inne.


Odbiór zużytego sprzętu


Jesteśmy odpowiedzialną firmą, która dba o ekologię i środowisko naturalne.  Dlatego od początku naszej działalności wypełniamy ustawowe obowiązki dotyczące utylizacji elektroodpadów. Odbierzemy zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – zutylizujemy go, a Państwu przekażemy stosowny certyfikat. Wszystko to zrealizujemy bezpłatnie.

City Hotel
Hotel Niemcza Spa
Hotel Słoneczny Młyn
Hotel Brant
Hotel Ottaviano
Hotel Klimczok
Terminal Hotel
Hotel Evita
Hotel Sofia
Hotel Lord
Hotel Aubrecht
Hotel Puro Poznań
Hotel Quadrille
Hotel Soung Garden
Hotel Stay Inn Gdańsk
Hotel Mazurski Raj
Hotel Gdańsk
Hotel Anders
Hotel Bohema
Hotel Spa Faltom
Hotel Grand Lubicz
Hotel Leda
Hotel Krasicki